PRESENTACIÓN

Anualmente cuando nos reunimos los antiguos alumnos de Corias, bien sea en grupos minoritarios por promociones en diferentes lugares del Principado y alrededores, o de forma general en el encuentro de Corias a finales de cada mes de septiembre, siempre solíamos comentar al sentir la alegría de juntarnos de nuevo que, era una pena el que hubieran pasado tantos años sin comunicarnos y sin saber unos de otros.

Afortunadamente, en estos tiempos eso está subsanado gracias a los medios informáticos disponibles que tenemos a nuestro alcance. Aprovechando la oportunidad que nos brinda BLOGGER para poder crear un espacio cibernético común, en la nube, donde se pueda participar y expresar los recuerdos que cada uno de nosotros guardamos celosamente de aquellos años, es cuando surge el Blog de los antiguos alumnos de Corias.

Esta elemental presentación lo único que pretende y persigue es reavivar la amistad y la armonía que hemos trabado entre todos nosotros durante los años de convivencia en el Instituto Laboral San Juan Bautista de Corias y, que a pesar del tiempo transcurrido, aún perviven frescas en nuestro recuerdo.

Otro de los objetivos del blog es recordar y compartir las peripecias vividas por aquellos jóvenes que coincidimos bajo las mismas enseñanzas, disciplinas, aulas, comedores, dormitorios, juegos, etc., durante varios años en el convento de Corias y que aún las tenemos muy presentes.

La mejor forma que tenemos para rememorarlo es ir contando en este blog todos los pasajes que cada uno de nosotros recuerde, expresados con la forma y estilo propios de cada uno pero, siempre supeditados a los principios del buen gusto, el respeto y a la correcta educación que nos han inculcado los padres dominicos. El temario en principio aún siendo libre, sí debiéramos procurar en general, que tengan preferencia los temas relacionados con el colegio y su entorno, ya que es el vínculo y denominador común entre todos nosotros.

Como es lógico, cada colaborador es el único responsable de sus opiniones vertidas aquí en el blog; las cuales pueden ser expresadas libremente sin condicionantes ni cortapisa alguna por parte de la dirección; tan solo debemos atenernos todos, a las premisas mencionadas anteriormente del respeto y el buen gusto.

Una vez hecha esta breve presentación, se pide la colaboración y aportación de todos los antiguos alumnos pues, seguro que todos tenemos algo ameno e interesante que contar. Unas veces serán relatos agradables y divertidos, y otras no tanto; pero así es la realidad de la vida.

Al blog le dan vida una serie de antiguos alumnos que colaboran de forma fehaciente y entusiasta con Benjamín Galán que es el bloguero administrador. A este galante caballero el cargo de administrador no le fue asignado por méritos propios, más bien por defecto, de forma automática; simplemente, por ser el titular del blog. Pero podría delegar el cargo en cualquier otro colaborador que así lo deseara.

De antemano, muchas gracias a todos los participantes y colaboradores. Tanto a los antiguos alumnos y profesores que deseen intervenir, como a todos nuestros amigos lectores.

¡A colaborar y a disfrutarlo!

(21 de noviembre de 2009)

B. G. G. (BLOGUERO PRIOR)

viernes, 22 de abril de 2011

EL CEPU TSOBERU


Esta mañena na más tsevantá-me, sintí-mi esfautau ya puxi-me cuntentu y’alietsu, solu cun  tseer lu que me dixu Milio Ramón nu blog,  ya agora pu la tardiquina tamién  vi que José Manuel diz-me cousas guapas. Pu lu menus sei que tengu  quien m’ayude nestu d’enfrentá-me al xabaril del tsombu pintarraxau, purque cada día que pasa tengu-tse más mieu. Minudu  enredu me truxu  a min esta muchere, la Gúmer.  Miánicas, cuántu más me  valía apuntá-me al  celibatu esi, cumu lu que faen  lus flairones;  buenu lus que lu guardan, que ya sabé-mus que tous nun lu rispetan. You nun sei cumu m’arreglu que sempre toi mitiu en líus ya trangalladas. Nun salgu duna, métu-me noutra.

De lu que me ricumienda esti rapaz de la marina, pa tsibrá-me del xabaril esi, gustou-me muitu lu de  punetse un cepu  o una garduñera grandona p’apañar  este anemal. Ya, téngu-lus you  na budega de casa, de lus anus que hubu muitus tsobus. Pu lu menus, hai un par detsus que nus las fixera’l ferreiru, bien fortes  ya muitu bonos cumu el del ritratu. Lu que pasa ía que tengu mieu nun vaya a caer algunu del puelu primeiru, ya luego me tomen a min pur un tsoucu desus  que agora hay pu las capitales ya que lus entendius nesas cousas tses chaman psicópatas. Peru la idega nun ía mala non, ni pa espreciar tampoucu.

Si, Rulindes, la rapaza del bar quisiera culaburar cumigu, pasoutse-me pu la chola’l outru día, que tamién pudíamus echatse nu vasu la cerveza  un poucu de esternina de la que tinemus pa lus tsobus. Anque, pa que le fixera efeuto a esti cachu xatu, habría que echatse un bon muntón pois según ía l’animal asina tien que ser la ración. Habría que punetse pu lu menus la lata de echar la farina a la tsabaza de lus gochus  chena, peru non nel vasu la cerveza, mexor nuna  duerna grande, u na bacita lus gochus.

Tamién pinsei en  axustá-lu bien, metetse nu cuerpu tal canguelu que nun tse chegara la ruoupa al piyexu. Debía enterá-me que ía lu que  tses da tserza a lus alemanes, y’atacá-lu  pur ahí. Nun sei si son superticiosus u non, purque si lu foran  esi sería un bon xeitu pa  acubardá-lu y’arrincuná-lu. Despois tamién pinsei que, si vineira él solu, al baxase del coche, puníatse un maniegu pu la cabeza ya cun outru que m’ayudara fartaba-mus-lo a estacazus hasta partitse las custietsas. Nesi casu nun hay que dixá-lu ribuxir purque si nun lu rimatu a la primeira, astoncias toi pirdiu, mátame él de un puñetazo. Minudu xabardu ta feitu.

Pinsándu-lu bien creu que ya tengu la solución pa puder echai las zarpas. Necesitu engatusar  a la  chigrera pa que se ponga de parte mía ya que acete  echatse un puñau de polvos de evacuol na cerveza. Asina  candu tse entre la floxera mandámus-lu pa la corte a desucoupar  ya una ve que te dientru,  pichamus las portas ya luegu a uscuras fartámus-lu a guichadazus hasta deixá-lu más  mansu que un curdeirín.  Ya candu té domau, dicímustse que si vuelve pul puelu que tse faemus cumu a lus gurinus cando son piquenus. Chamamus al capador ya capámus-lu. Diciendu-tse estu ya verás cumu nun tse quedan ganas de vulvere.

A tou estu, la tunanta de la Gúmer nun vulviu a dicí-me nin parula más. Paré que fuxera pa casa’l demoniu. A nueite chamei´la you outra ve pur teléfano,  peru tinía el móvil apagau. Esta muchere tien tanta tserza cumu you o más al mata la osa esi que tuvo pur maridu. Pae-me a min que nun se ve tsibre del, ni faciendu-tse  la’stética, viendu cumu ía de bravu ya de cilosu  ese humecón.

De todas las maneiras tengu que siguir pinsandu cúmu faeréi pa tsibrá-me deste xabaril. Pur si me falla algu de lu que tengu pinsau, tiner repuestu. Si se vus ucurren outras cousas pa espantar a este gurinón, faer el favor de decími-las ¡coño! Tenéis que puné-vus na mía situación. Di virdá, toi muitu apurau.

"Jesusín", el pelgar

No hay comentarios: